onsdag 17 augusti 2011

Många frågor..

Det blir inte alltid som man tänkt sig.. Så känner man då och då! Ibland ställer man sig frågan om man är på rätt väg eller inte?! Frågorna är många och svaren få!

Igår och idag har två tjejer jag känner hört av sig ang jobb! Det känns jätte kul att dom ens tänker på mig! Hon som ringde igår är så på och man blir varm när man hör, ja jag behöver någon som jag vet jobbar bra och kan ta i, den enda jag kan tänka mig är du!

Så va som händer i höst för min del, får ni veta inom kort :-)

Dags att sova klockan ringer 03, sen är
det dags för dagtid framtill lördag och sen semester på söndag! Gött!

Sov så gott...

2 kommentarer:

  1. hm sem på söndag,, kommer du vara ledig då.. ;) hört de där förut.. hihi Spännande.. ngt nytt jobb kanske?? Puss

    SvaraRadera
  2. Har ju tagit semester på söndag såklart jag skall vara ledig ;-)
    Hihi berättar allt när vi ses ! Pöss

    SvaraRadera