torsdag 22 september 2011

Ett tecken?

Ibland undrar man om man ska ta vissa saker på allvar? Jag menar som för några dagarsen så gick denna napp burken sönder. Det kankse är dags att vi slutar med napp för Ella? Jag älskar serien Cult så det kändes lite ledsam, samtidigt som onödigt att köpa en ny, för hon skall väl sluta med napp är tanken?

Har haft noll att blogga de sista, har även handlat en del saker. Men skall försöka uppdatera lite i helgen! Idag får T vara hemma med lillan och imorgon skall hon vara med sin farmor, kanon att få den hjälpen och slippa Vab!

Idag blir det långpass 5:30-14:30 + 15-21:30. så idag träffar jag inte min lilla docka, lite skumt men vissa dagar blir det tyvärr så! Imorgon jobbar jag på mitt extra ställe! Gott med lite extra pengar, för nu känns det verkligen på sparkontona att man handlat massa saker! Å mer kommer att handlas!

Fick bytt rutan på min bil i tisdag, där gick 1600 kr. Men nu är bilen som ny ;-) kan sitta och klaga och säga att det är mycket pengar. Men det är livet, sånt händer och sådant får man räkna med! Skönt att den är bytt nu iaf!

Så idag blir det jobb, jobb och åter jobb! Hur ser din dag ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar