söndag 30 oktober 2011

Huset är färdigt för inflytt...

Har ju inget internet eller en dator heller för den delen som funkar som den skall. Jag sålde ju min när vi flyttade och Ts verkar behöva en renovering. Men jag har ju lite i tanken att klara mig utan internet. För det är ganska skönt att inte ha internet, samtidigt så har jag ju Iphonen som faktiskt räcker till ganska mycket. Ipad har vi även och där kan man även dela ut sitt internet så man kan checka lite internet :)

Nu har vi bott i huset sen den 20/10 och allt känns super skönt verkligen! Ska se om jag kan ta lite kort idag när det mesta står på plats. Men det är mycket kvar att både handla och sätta upp. Men såhär såg det ut när vi fick nycklarna i handen.



Köket i all röra ;)


Vardagsrummet





från köket in i vardagsrummet


Från hallen



Ellas tapet, tycker den ser blå ut men den är lilla och rosa så bilden missvisar lite grann.


Ellas rum


Vårat sovrum


Med fondtapeten


Nibe frånluftvärmepump


Tvättstuga står en tvättmaskin jämte nu


Andra sidan på tvättstugan


Coolt att allt går i rör in till denna mondul..


Till grunden så länge den är grön så är allt som de ska


Gaderoben uppe, glasdörrarna kvar


Ella leker hihi


Ella tyckte man skulle sätta upp skruvarna såhär ;-)

Svärmor hjälpte mig att både flytta och bygga ihop de mesta möbler! Så den som säger att tjejer inte kan har fel! Tack så otroligt mycket för all hjälp Alexandra, Johan, Benny, Nicklas, Anna, Jimmy, Mamma, Lukas Ni är underbara!!

Så vad tycker ni?

Nu har jag dator och internet så jag kanske hinner blogga en del och ta lite nya kort!

Återkommer ligger tyvärr sjuk så mår inte 100 :-(

Var rädda om varann  



14 kommentarer:

  1. Kanon fint;). Förstår att ni trivs bra:). Kramar Sofie

    SvaraRadera
  2. JÄTTE JÄTTE snyggt...:) där kommer ni säkert att trivas jätte jätte bra... Kjam kjam

    SvaraRadera
  3. Ååå vad fint <3

    SvaraRadera
  4. Hur fint som helst! :)

    SvaraRadera
  5. Vad fint era hus är längtar tills jag får komma och hälsa på kram

    SvaraRadera
  6. Tack alla känns super bra och vi trivs som fiskarna i vattnet =)

    SvaraRadera
  7. Så jävla er! Grymt fint och riktigt läckert:) kommer på kaffe när du är frisk igen:)

    SvaraRadera
  8. Vad fint det är!!

    SvaraRadera
  9. Kul med en blogg med mkt bilder. Kika gärna in på våran bygger en Villa Ljungby i Alingsås

    www.villaljungby.blogg.se

    SvaraRadera
  10. Ja hur mysigt som helst :)

    Fint det blir i ert hus!

    SvaraRadera