söndag 16 oktober 2011

Tjuvkik på tapeterna..

Nu är det nedräkning på hög nivå igen. Bara 4 dagar kvar så är det slutbesiktningen. Så på torsdag klockan 13 börjar den. I onsdags så fick dom ju upptäckt ett problem i badrummet och fick riva ut hela badrummet för att göra om det. Vilket var väldigt synd för det var väldigt fint gjort som även han sa som skall få göra det denna gången. Men det hade förmodligen fått sig en smäll vid ihopsättningen av huset. Men han trodde han skulle vara klar till Torsdag. Så vi håller tummarna.

Jag var bara inne i huset en sväng förra veckan när tapeterna höll på att sättas upp. Skall ner i dagarna och se om jag kan få riktiga bilder med kameran och inte mina halvkassa med mobilen. Men här kommer några bilder på hur det kommer att se ut. Men uppdatering på det kommer så fort jag fått tagit bilderna!


Fondtapeten i vardagsrummet


Vårat sovrum


Köket - blev nöjd jag som har varit SUPER orolig att det inte skall bli bra med det gråa kaklet då vi bytte till grått för några veckorsen. Men inte tänkte på att jag inte skulle ha en vit tapet här!

Vi har valt en randig liggande fondtapet till Ellas rum. Annars är hela huset i vit tapet. Men köket och klädkammaren har samma tapet. Ska försöka ta bilder så fort jag kan :-)

Vad tycker ni ?

8 kommentarer:

  1. Jösses va snyggt de kommer bli!
    Jag måste bara få bli inbjuden på fika nångång... =) Kram!!

    SvaraRadera
  2. Blir kanon bra ju! Skall hålla tummarna för er till Torsdag:)). Kramar Sofie

    SvaraRadera
  3. Klart du får Lotta :-D

    Tack Sofie =) kramar

    SvaraRadera
  4. Förstår att ni ser fram emot att allt är klart så ni kan flytta in!!

    SvaraRadera
  5. Underbart :))))) fint som attan

    SvaraRadera
  6. Så snyggt det blev!!

    SvaraRadera
  7. Verkligen smakfullt gumman =)

    SvaraRadera