måndag 13 februari 2012

Badkars Hjälp?

Vi har bestämt oss att ha badkar där nere, men det är inte världens lättaste att veta vad man vill ha! Sen som kvinna och man är det lätt att man tycker olika och inte riktigt kan komma överens om vad man vill ha. Såå har du något förslag kom gärna med det! Tycker det är svårt för man skall inte välja porslin men inte heller bara plast, blir lite tokig på vad man skall välja?





Design, vanligt, jag älskar ju dropp badkaren men den kostar och vi har lite olika åsikter om hur mycket det är värt att lägga på ett badkar. Bilderna är inte vad vi väljer imellan men ungefär, hann inte ta fram de vi kollat på för jag har bråttom till jobbet!

Åsikter tackar :-)

6 kommentarer:

  1. Helt klart de sista :) Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också den sista! ;). Verkar vara skön att ligga i! Kramar

    SvaraRadera
  3. Varför skall man inte bara ha Porslin?
    Jag tycker porslin är jättebra, lätt att hålla rent, och snyggt.
    Emalj då?

    Varför inte ett hörnbadkar?

    SvaraRadera
  4. Varför inte porslin undrar jag? Skitbra att rengöra. Ni får väl ha ett vanligt emalj om ni inte kommer överens.

    Hur kommer det sig att ni väljer att ha badkar nere och inte på övervåningen?

    SvaraRadera
  5. För att det är lätt att porslin går sönder om man tappar något i badkaret och jag har småbarn så dom i affären rekomenderar att inte ta helt porslin.

    Vi skall ha badkar både på övervåning och nerevåning. Varför vi inte väljer ett hörnbadkar är för att vi har på tok för liten toalett på nedevåningen.

    SvaraRadera
  6. Vi tittar också på badkar och jag vill ha ett enkelt i emalj för att ett stort halvhörnbadkar skulle kosta oss massor att fylla upp. Det får bli något enkelt från Krauta eller Bauhaus...

    SvaraRadera