fredag 2 maj 2014

Barnlediga = Tid för jobb.

I onsdags var elektrikerna här och koppla in spottar och allt där uppe. Underbart med riktigt ljus där uppe! Ska ta bilder och visa snart på resultatet.

Idag blev vi Barnlediga hela helgen, så idag har vi börjat lägga golv, måla trappan och måla om väggen upp till övervåningen. Vi målade den en ljus grå men kände att den skulle vara lite mörkare grå.

Ser flammigt ut för att jag tog medans han målar ;-)

Nu känns de verkligen som det händer saker här hemma. Super kul verkligen!!

2 kommentarer:

  1. Hejsan Tess. Kul att se att ni börjar bli klara med ovanvåningen. Det är ju mycket jobb och slit att göra en ovanvåning. Det ser lätt ut på pappret när man har ritat osv men när man sedan börjar så inser man snabbt att det kommer att ta ett tag :-)

    Själv har vi fått byggt garage så nu är det bara infarten som är kvar. Får se om man får råd med det i år. tveksamt då det koster en massa pengar.. Tyvärr. Jag ska fixa bilder osv på min blogg på vad som har hänt här hos oss. Jag har inte varit så aktiv med bloggen på väldigt länge. jag ska bättra mig :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att se att du är inne och kikar :) Kul att få se något på din blogg framåt igen, jag använder blogkeen på mobilen så jag har koll när folk uppdaterar ;) Nu är hela golvet lagt där uppe så de känns väldigt skönt =) Ha de så bra så länge så väntar jag på uppdatering =)

      Radera