torsdag 23 juni 2011

Välkommen till vårat kaos men fina framtid!

Gud jag är nervös jag har bytt blogg så mycket det senaste så jag vet inte riktigt vart jag skall trivas någonstans! Men jag vill ha en fin sida som är lätt att blogga ifrån mobilen! Så vi får se hur detta kommer att gå! Så vem är jag Therese heter jag och bor lite utanför Göteborg i en liten stad! Bor tillsammans med min sambo Tommy och våran dotter Ella som precis fyllt 2 år. Just nu står vi i väntas tider med att bygga oss vårat hus vi drömt om länge och äntligen har vi det framför oss!

Idag gick bygglovet igenom så nu är det bara att vänta tills dom börjar med grunden. Nu kommer det väl stå still i någon månad, men huset levereras till oss den 28 september och därifrån tar det knappt en månad tills vi kan flytta in om allt går enligt planerna!

Så här ser vårat framtida hus ut!
Välkommen att följa oss på vägen mot livet på landet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar