söndag 26 juni 2011

Visar lite kärlek


Har haft min Tommy vid min sida i lite mer än 3,5 år och det är inte så långt tid med tanke på vad vi gått igenom och tom har en liten dotter på 2 år. Vi var vänner några år innan våran kärlekssaga tog fart och blev verklighet, efter en ganska lång tid med "kärlek" på avstånd. När jag ser på vårat liv tillsammans nu jämfört för några år tillbaka så ser jag en stor skillnad! Vi har kommit så långt och jag är otroligt lycklig att han står vid min sida! Vi har gått igenom både lätta och svårare tider och överlevt och blivit starkare!

Älskar dig min underbara sambo och livskamrat  


Första låten jag fick av Älskling den 8 Januari 2008, kommer aldrig att glömma denna!

1 kommentar:

  1. NI är så otroligt fina ihop ska ni veta! :D

    Pösss

    SvaraRadera