onsdag 10 augusti 2011

Äntligen Framgång.

Så nu har vi fått ett datum på byggsamrådet och det infaller nästa vecka! Så glad jag blev idag, men lite jobbigt när jag ändrat på jobbet att jag skall arbeta dag, men tar och jobbar kvällen den dagen! T åker ju på konferans med jobbet så mamma skall hjälpa mig med E. Så nu börjar det hända lite saker, det känns bra! Dom börjar bygga i slutet på månaden kan jag tänka mig! Gud jag längtar verkligen!!



Vad hade man gjort utan föräldrar? Min mamma är verkligen GULD värd nu, i 2 veckor framåt skall hon hjälpa oss med E så vi kan jobba samtidigt som hon skolas in på förskolan. Så mamma har henne innan och efter förskolan så är vi med henne på förskolan. Kanon bra verkligen!

1 Månad och 18 dagar tills huset kommer  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar