söndag 7 augusti 2011

Våra Tillval Till Huset.

När det kommer till tillval så skickade jag in ett mail igår till vår säljare som jag hoppas går att lösa att ändra! Vi vill ändra kaklet i köket som vi valde vitt ifrån början, då vi vill ha grått istället. Vi vill även ha garderoberna som ingår i huset lösa levererade eftersom vi köpt egna. Samt att vi har bytt val av ytterdörr! Så håll tummarna att det går att ändra!

Här kommer lite av våra tillval i bilder.




Vi kommer att ha takkupa (för att stava rätt) på baksidan. Verandan älskar jag, ville först ha med staket men så kom jag på efter en vän sa till mig att hon inte gillade sitt för att det blir trångt och man inte kan ha krukor, då var det givet utan staket och T fick sin vilja igenom. För krukor vill jag absolut ha, har ju nästan hittat dom jag vill ha redan!

Vi har även valt till 

Fönster på övervåningen
Trappa till övervåningen
Nivå 3 på köket innebär annan fläkt, dämpare på lådorna i kök.
Infälld diskbänk
Snygga handtag till köksluckorna
Badkarsblandare (skall även köpa badkar)

1 månad och 21 dagar kvar tills huset kommer 

1 kommentar:

  1. Åh va bra det kommer bli! Hoppas ni får igenom era ändringar vännen :)

    Kramis

    SvaraRadera