söndag 25 september 2011

Hello Kitty!

Hur kan en unge fastna så? Ja Kitty är det bästa som finns!

Jag har raderat två inlägg nu ikväll precis om hur jag känner..... Den största frågan jag ställer mig är, ska jag lägga ner en blogg till för att jag inte får vara ifred? För att jag inte kan skriva vad jag känner utan att det går vidare? Sjukt besviken idag!

Att sätta människor i utanförskap helt medvetet är faktiskt mobbning, sen att Inte kunna stå för sin sak är barnsligt! Men nu kan man sluta få dåligt samvete och göra helt som man själv vill, man behöver inte ta hänsyn till någon annan.

Den dummaste kommentar jag hört idag är att vissa människor inte kan umgås för då blir någon annan utanför, ja men seriöst hur gamla var ni och vad händer?! jag skäms på långa vägar! För svaret jag fick och nu har förstått att man lämnat någon utanför för att man känt att någon annan har gjort så mot en, är en riktigt förskolenivå! Men sånt slår alltid tillbaka, vänta bara det utvisar tiden!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar