söndag 25 september 2011

In the end..

Vet inte hur jag ska börja men vet hur jag skall sluta! Fick precis ett samtal och en fråga om min senaste status va riktad mot just den personen, den löd - Äpplet faller inte långt ifrån trädet- så sant som det är skrivit!

Jag blir så otroligt matt att man verken kan blogga eller använda fb för att skriva saker utan att folk ska ta åt sig! Saker som kanske inte alls handlar om just den och den tar ändå åt sig och det blir en rundgång! Denna bloggen har jag gett till mina närmaste, men ändå hittar människor jag inte vill skall läsa den, jag förstår inte hur man kan vara så otroligt nyfiken! Jag ser vart ifrån folk besöker min blogg och det är inte roligt när man ser vilka som funnit den! Å nu har det hänt så otroligt mycket dom sista veckorna så jag är helt matt på mig själv och andra..

Jag behöver rannsaka mig själv och lugna ner mig lite granna! Det har hänt för mycket det sista året och dessa veckorna! Det jobbigaste är när man förlorar personer på vägen som man verkligen bryr sig om väldigt mycket!

I slutändan är det inte värt det, speciellt inte när man får ta hela lasset för att folk inte kan stå upp och vara ärliga..

Så jag kommer att sluta blogga och denna gången tar jag inte upp det igen! Kanske skaffar jag mig en husblogg för bygget för att jag vill dokumentera det.. Men då kommer den på fejjan för man kan ändå inte undanhålla människor ens en blogg utan att dom finner den..

Tack alla läsare för att ni följt mig på denna resan! Men nu slutar den här! Ta väl hand om er <3

In the end... It dosent even matter...

5 kommentarer:

  1. Jag förstår mig inte på människor ibland!!! Jag vet hur det känns och har fått känna på detta det sista! Tråkigt att det ska behöva bli så!! För jag har verkligen följt din blogg dagligen! Och älskar hur du har skrivit om din vardag och har fått se hur Ella växer! Och hur det även går för erat hus bygge! Kommer att sakna dina inlägg;). Hoppas att du mår bra! Massa kramar till dig!! <3 Sofie:))

    SvaraRadera
  2. Sjukt tråkigt men jag förstår dig absolut! Ta hand om dig och din familj, hoppas vi träffar på varandra i Std framöver :) Kram Erika

    SvaraRadera
  3. Fan va tråkigt att folk ska vara så nyfikna och lägga sig i!!! Jag kommer sakna att läsa din blogg varje dag ;( va ska jag nu göra framför datorn...;) Tänker på dig vännen <3 Du vet att du kan ringa om du behöver prata lr träffas en stund! Puss på dig <3

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer, era ord värmer mycket! Kärlek till er <3

    SvaraRadera