söndag 24 juni 2012

Altanen på gång..

Ja nu har vi satt lite fart med altanen. Har inte varit hemma när det grejats så har inte tagit några kort, men dom få sambon tog skall ni självklart få se!
Virket kom i torsdags, så lite jobb på torsdag kväll och fredag morgon! Fick även köpt en såg på torsdagen så nu är sambon nöjd!

Men gud vad det regnar, när kommer vår sommar undrar jag?! Vi skall hyra en lift och måla takkupan och sidorna så fort det blir fint väder, men det verkar aldrig infinna sig tråkigt nog? Känns sådär att man får ha ett polkagris hus fast med andra färger ;)

Lillan är dålig och jag känner mig inte riktigt kry heller, så vi är hos syster och myser några dagar..

Återkommer såklart, va rädda om varann!

1 kommentar:

  1. Hej! Såg din kommentar på min blogg (vilken fin blogg du har!!). Och vi har också höga madrasser här hemma, så då går det utmärkt att bara ställa en spegeldörr eller sänggavel mellan väggen och madrassen så att säga.

    Om man har låga madrasser så rekommenderar jag nog en upphängning, i alla fall om man har en spegeldörr. Det skickar vi med vid ev försäljning. Då väljer man höjd själv och sätter två skruvar i väggen.

    Ha en fin kväll! Hälsn/Veronica

    SvaraRadera